2011. június 16., csütörtök

Cseresznyés clafoutis

Zsu, na és persze a könyv szabályait szigorúan betartva tegnap este én is elkészítettem ezt az édességet. Mit ne mondjak, alig tudtam befejezni az evést! ;) Naaaaaaggggyon finom!!! 
Tejszínbe vaníliarúd és a kikapart belseje, kis melegítés, majd összekeverjük a tejjel. Miután a rúd kikerült, a tejes keveréket összevegyítjük az előzőleg felvert tojásokkal, amihez már hozzákevertük a cukrot és a lisztet. Ha mindez együtt van, mennek bele a cserkók, majd egy kis pálinka. Mivel cseresznyéből főzött nem volt itthon, maradt az erdélyi szederpálinka, de cseppet sem rontott rajta! :P
Mehet az egész a sütőformába, majd a sütőbe. 35 perc után ki a sütőből, mehet rá a porcukor vékonyan, aztán mindenki igyekezzen, hogy jusson neki! :D
Mikor már jól betömtem magam a sütivel, akkor belelestem a híres/hírhedt Stahl receptbe is.  Biztos nagyon finom az is, de azért én kicsit szívesebben eszem ezt, mint azt, amit sűrű palacsintatésztának hívunk, amit a gyümölcsökre öntünk és ráadásul még sütőpor is kerül bele, pedig anélkül is nagyon szépen megemelkedett sütéskor a tészta. 


A steak-hús pedig már a hűtőben! Reszkessetek, jövök! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése