2011. február 16., szerda

Minimuffin

Ezer éve vadászok minimuffin tepsire. Olyanra, amin a lyukak fele akkorák, mint a hagyományos muffin, és ezáltal kétszer annyi darab jön ki ugyanannyi tésztából. Nekem mindig olyan nagynak tűnnek azok a nagy muffinok. Meg aztán 12 db egy pillanat alatt elfogy, ha nagyobb társaság elé teszi ki az ember (sőt a kisebben is :)). Szóval 24 darabos minimuffin formát kerestem évek óta. Már gyűltek a receptek, amiket ki akartam próbálni, de forma még mindig sehol. Aztán nem is olyan régen egy bevásárlás alkalmával szembe jöttek apró színes szilikonos minimuffin formák az Auchanban. Nem tepsi, hanem formák egyesével: mint ha kis papírkapszlik lettek volna, csak szilikonból. Hatosával voltak csomagolva, én gyorsan vettem is 4 csomaggal, azaz meglett a hőn áhított 24 db minimuffin formám. Kezdődhet az alkotás!

Csokis-narancsos minimuffinok, biztosan az egyik kedvenc lesz




A titok nyitja, hogy nem csak a tésztájában van ínycsiklandó kandírozott narancshéj, hanem a tetejére cukorral, narancslével és narancslikőrrel csillogóan sziruposra főzött narancshéj kupacok kerültek, ami már a sütés előtt illatfelhőbe burkolta a konyhát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése