2011. február 3., csütörtök

Voilá!

avagy nesze Nektek! Hiszen  nem mintha beszélnék franciául, vagy akkora rajongója lennék a francia konyhának, ( pedig lehetnék, csak még sosem próbáltam ki) hanem inkább csak úgy. 


Nos, bár a bejegyzéssel jócskán késtem, a csirkemájas saláta időben elkészült vacsorára. A receptet a Kreatív Konyha Saláták című könyvéből lestem, de a bevásárlásnál csaltam. A csirkemáj ugyanis nem volt frissen a pultban, az előre csomagoltak között pedig csak kettő tálcányi volt és egyik sem volt besorolható abba a színvilágba, amit én egy fogyasztható májnak tulajdonítanék, ezért helyettesítettem pulykamájjal. Ez az ízén azt hiszem semmit nem változtatott, és nagyon finom lett! Rögtön el is fogyott az egész adag! :) Talán csak az rontott valamennyit  az összhatáson, hogy a citrom, aminek a levére szükség volt, túlságosan lédús volt, és így az én szám íze szerint kicsit savanykásabb lett az öntet a kelleténél. De ez legyen a legnagyobb bajom az életemben a főzések során (is)! 


Persze azóta főztem még. Tegnap ráadásként meglepiként a szüleim és az öcsém is meglátogattak, így ők vacsorára kommersz bolognai ragut kaptak spagetti-vel, és ma délre pedig egy igencsak sótlanra sikeredett gombalevest, de azt hiszem sózni még mindenki képes, szóval fogyott belőle. :) Képet nem készítettem, azt hiszem mindkettőből látott már mindenki eleget. 


Holnap este vendégeket várunk, és ha lesz kedvem, talán elkészítem a Villámkonyhás szakácskönyvből az egyik receptet, de ki tudja hogy alakul  a holnap, szóval nem ígérek semmit! :P Az előző ígéretemmel is mennyit csúsztam... 


pápá


M.


u.i.: Zsu! Nem tudom, hogy lehetne megváltoztatni a cím színét.... De már legalább a szöveg betűtípusát ki tudtam választani, szóval haladok! 8-)

2 megjegyzés:

  1. Szupi, szupi! :) és már generált is a bejegyzésed egy gasztro-storyt... most elszaladunk jógázni, és megírom! :)

    VálaszTörlés
  2. Na! Kíváncsian várom!!! :D Ezt is megéltem...

    VálaszTörlés