2011. március 28., hétfő

Nizzai saláta, avagy a saláta ami teljesen eltelít

A nizzai saláta nem csak egy kis könnyű saláta, ahogy azt  nemrég mi a neve alapján hittük, bár a hozzávalókat is beszereztem hozzá addigra már. 
A hozzávalók: újburgonya (nálunk régi volt), zöldbab, tonhalkonzerv, fejes saláta, koktél paradicsom, fekete olajbogyó, kapribogyó, főtt tojás, szardella. Ha ezt mind előkészítettük, akkor szépen összekeverjük és szedünk mindenkinek. Nos, mi ezt ott rontottuk el, hogy én tudatlan szardíniát tettem a salira szardella helyett. Nagy hiba, mert azóta találtam a boltban szardellát és a kettő között ég és föld a különbség... Hiába na, aki nem ért hozzá, az ezt könnyen elvétheti. Aztán ott is elrontottuk, hogy ez anno egy hétvégén készült ebédnek, de mivel a délelőtti sétán azt hittük, hogy ez eg könnyű kis sali, ezért a sétánk alatt egy fincsi szenyát benyomtunk a közeli szendvicsezőhelyen. Nem kellett volna, mert ez a saláta maga a jóllakottság. 

Aki fogyókúrázik, annak ne higgyük, hogy csak egy kis salátát ettem, ha épp a nizzai fajtáról van szó! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése